Her Centilmenin Yaz Gardırobunda Bulunması Gereken 10 Parça

Havalar ısındıkça gardıroplar da hafifliyor. Söz konusu yaz stili olduğunda az parçayla aklımızdaki görünümü yaratmakta bazen zorlanıyoruz. Hele erkek stilinde maalesef biz kadınlarınki kadar seçeneğe rastlamak imkansız. Yine de bu şık bir centilmen gibi görünmenize engel değil. Erkek kombini denilince aklınızı kot ve tişört ikilisi geliyorsa orada durun! Bugün şık görünmeye gönül vermiş erkeklerin yaz gardıroplarında olmazsa olmaz parçaları konuşacağız. Şık olmak için öyle milyonlarca para dökmeye ya da yüzlerce kıyafete gerek yok. Birkaç küçük dokunuşla bu yazı şık bir şekilde kotarabilirsiniz.

Her Centilmenin Yaz Gardırobunda Bulunması Gereken 10 ParçaKeten Gömlek

Kolaya kaçmak için çoğu zaman eliniz tişörtlere gidiyor olabilir ama her gün tişört giyerek bir yere de varamazsınız. Yazın zaten havalar sıcak biraz daha tiril tiril, rüzgar alan bir materyalden üretilmiş, güzel bir gömlek, görünümüzde büyük farklılıklar yaratabilir. Gömlek seçiminde dikkat etmeniz gerekenler; hangi fit olursa olsun üzerinize oturması ve kol, beden boyunun size uygun olması. Gömlek giyin dediysek yakasına kadar bağlayın, kol düğmelerini sakın açmayın demedik. Gömleğinizi kollarını alelade kıvırıp önden de birkaç düğme açtık mı tebrikler! İlk adımı başarıyla geçtiniz bile!

Editörün Seçimleri:

 

1. GANT Gömlek⎜2. MONO PROJECTS Gömlek


Şort

Bizim şorttan kastımız öyle her yeri cepli kapri mi pantolon mu şort mu ayırt edemediğimiz türden şortlar değil. Diz hizasında, açık mavi, gri, lacivert gibi marin temasına uygun, yaz renklerinde şık bir şort, hem gömleklerle hem tişörtlerle harika duracaktır. Tercihini bej ya da beyazdan yana yapmak isteyenlere de sözümüz elbette yok. Şortunuzun bedeninize tam uyumlu olmasına dikkat edin. Beli tam oturuyor yine de biraz bol görünüyorsa terzinin yolunu tutmanız şart. Öyle kolay stil sahibi olunmuyor, hatırlatalım!

Editörün Seçimleri:

 

1. AMERICAN VINTAGE Şort⎜2. GANT Şort

 


Keten Pantolon Ya Da Yazlık Chino

“Ben Fedon muyum keten pantolon giyeceğim” itirazlarınızı duyar gibiyiz ama maalesef mevsim yaz her gün her gün jean görmekten hepimize gına geldi! Ayrıca keten pantolonun ne kadar rahat bir şey olduğunu bir kez keşfeden beyefendilerin bir daha böyle bir şey düşünmeyeceğine eminiz. Keten kumaşın tek bir handikapı var o da çok çabuk kırışması. Mevsim yaz salaş olmak bu mevsimin kaderinde var diyoruz, böyle şeylere çok fazla kafanızı takmamanızı öneriyoruz! Yine de keten giymem diyorsanız yazlık chino’larla bu seferlik bizden kurtulabilirsiniz.

Editörün Seçimleri:

 

1. HAKAN AKKAYA Pantolon⎜2. LACOSTE Pantolon

 


Çizgili Tişört

Kadın erkek fark etmeksizin her yaz gardırobunda, kış gardırobunda, çekmecede, yatak altında bulunması gereken parça: çizgili tişört! Dolabınızdaki en işlevsel parçalardan biri olmaya aday olan çizgili tişört ile kombin sınırlaması yok. Şort, pantolon, jean istediğiniz her parçaya uyum sağlayacaktır.

Editörün Seçimleri:

 

1. AMERICAN VINTAGE Tişört⎜2. GANT Tişört

 


Joker Çanta

Evet, yanlış okumadınız, çanta! Cüzdan, anahtar vb. şeyleri cebinizde taşımaktan bıkmadınız mı? Çanta her zaman için kadınlarla özdeşleştirilen bir aksesuar olsa da artık 2017 yılındayız ve bu düşünceler çok gerilerde kaldı. Yalnızca sırt ya da laptop çantası kullanmak istemeyen şık beyler el ve kol çantalarıyla bu yaz şıklıklarına şıklık katabilirler. Joker bir çantanız olursa ne kadar rahatlayacağınızı tahmin bile edemezsiniz.

Editörün Seçimleri:

 

1. JOHN MAY Çanta⎜2. BETA Çanta

 


Terlik Ya Da Sandalet

Aramızda terlik ya da sandalet konforunu hala yaşamamış olanlar varsa çok şey kaçırıyorlar. Yaz gelince zaten bir şeyler giymek işkence gibi gelirken bir de çorap üstü spor ayakkabı kombini insanı iyice çıldırtıyor. Çorapsız loafer kısa paça birlikteliğinin modası bize göre biraz geçti. Bu yaz kıvrık paçaların altında sık sık terlik ve sandalet göreceğiz. Terlik modasını tekrar canlandıran hangi modacıysa ona büyük sevgilerimizi yolluyoruz çünkü terlik artık bakkala giderken ayağa geçirilen bir item olmaktan çok öte. Takım elbisenin bile altına giyebileceğiniz bu kilit parçayı kombinlerken de hiç zorlanmayacaksınız.

Editörün Seçimleri:

 

1. BIRKENSTOCK Terlik⎜2. JOHN MAY Terlik

 


Espadril

Güneş yüzünü gösterir göstermez kışlık ayakkabılarla, botlarla vedalaşıp, sandalet ve espadrillerine koşanlardansanız hali hazırda bir çift espadriliniz zaten vardır. Klasik ve casual spor arasında kalmış sıkıcı ayakkabılardan bıktıysanız espadril almak için daha iyi bir nedeniniz olamaz. Erkek espadril modelleri de terlik ve sandalet kadar işlevsel ve çok yönlü.

Editörün Seçimleri:

 

1. MANEBİ Espadril⎜2. TOMS Espadril

 


Güneş Gözlüğü

Güneş gözlüksüz bir yaz düşünebilir mi? Bizce asla! Güneş gözlüğü seçimi yaparken dikkat edilmesi gerekenler zamansız bir model ve renk seçimi yapmak. Yani bu sene çok moda diye çok spesifik bir model satın alırsanız seneye modası geçmiş olur ve tekrar güneş gözlüğü alışverişi yapmak durumunda kalırsınız. Çoğu markanın imza modelleri mevcut bunlardan birini seçmek de garanti bir kurtuluş olur.

Editörün Seçimleri:

 

1. SUPER Güneş Gözlüğü⎜2. TODS Güneş Gözlüğü

 


Şapka

Her zaman şıklık arayacak değiliz ya biraz da işlevsellik ön plana çıksın. Yaz aylarında sıcaklar malum. Biz de krizi fırsata çeviriyoruz ve buna en şık biçimde çözüm üretiyoruz adı da şapka! İster fötr ister spor tarzda olsun dikkatleri üzerine toplayan bir şapka yazın kurtarıcı aksesuarı olabilir.

Editörün Seçimleri:

 

1. HERSCHEL Şapka⎜2. GOORIN BROS Şapka

 


Yaz Takıları

Takısız bir yaz stili düşünülemez! Minimal bileklikler ya da son zamanların hit trendi zincir kolyeler stilinizdeki boşluğu doldurabilir. Takı takmak konusunda kendinizi iyi hissetmiyorsanız yanlış yoldasınız. Minimal bir parçanın bir görünümde yaratacağı maksimal etkiyi gördüğünüzde siz de şaşıracaksınız eminiz. Gardıroplarımızın temel ihtiyaçlarını karşıladıysak bu yaz sizi hiç kimse tutamaz!

Editörün Seçimleri:

 

1. HB ESSENTIALS Bileklik⎜2. MO FOR EVERY MOMENT Bileklik

 

DAHA FAZLA ERKEK ÜRÜNÜ

 

1 Comment

  1. Pingback: Sokak Stili: Erkek Kombin Önerileri - Number L

Leave A Reply

Navigate